Excellente dienstverlening
25-02-2018
Onze inwoners kunnen niet kiezen om met een andere gemeente zaken te doen. Betekent dit voor Gemeentebelangen dat onze dienstverlening 100% (maar nog liever excellent) op orde moet zijn!
Inwoners moeten zich niet aanpassen aan het systeem van de gemeente, maar de gemeente moet aansluiten bij de leefwereld van de mensen, in welke vorm dan ook! Hetzij digitaal, hetzij aan het loket of per telefoon.
Programmapunt
1 - Dienstverlening - Excellente Dienstverlening
Op papier zit het misschien wel snor met de dienstverlening van de gemeente, maar het gevoel onder inwoners vertelt ons iets anders. We horen klachten van inwoners dat zij niet worden teruggebeld, dat hun e-mails niet (of veel te laat) worden beantwoord of dat zij van het kastje naar de muur worden gestuurd. Onze inwoners kunnen niet kiezen om met een andere gemeente zaken te gaan doen. Dit betekent voor Gemeentebelangen dat onze dienstverlening 100% (maar nog liever excellent) op orde moet zijn! Inwoners moeten zich niet aanpassen aan het systeem van de gemeente, maar de gemeente moet aansluiten bij de leefwereld van de mensen, in welke vorm dan ook. Hetzij digitaal, hetzij aan het loket of per telefoon.
Vandaag een vraag stellen betekent morgen een antwoord. We willen graag dat onze inwoners hun verantwoordelijkheid nemen op velerlei gebied, maar op het gebied van dienstverlening zal de gemeente haar verantwoordelijkheid moeten nemen!
Excellent
dienstverlening
digitaal
loket
telefoon
excellente dienstverlening